Heal the world

Jag hade självklart ingen bra kamera med mig igår på konserten,
så bilderna suger, Men..ja vilket fall som helst, The Ark ägde lika
mycket som vanligt, sjukt nöjd är jag!:) Sedan när Håkan spelade
så började det ös regna, och ljudet var dåligt, så vi beslutade oss
för att åka hem istället. För det är ju faktiskt så, att Håkan kommer
det finns fler tillfällen att se, värre med Ark..sorgligt måste jag säga!


Sedan måste jag ta upp det fruktansvärt hemska som hänt i Norge!
Ni som känner mig riktigt väl, vet att jag gärna lever i min egna lilla
bubbla där inget ont händer. Men..efter att man läser om sådanna här
saker så spräcks verkligen den där bubblan och man ännu en gång
inser vilken hemsk värld vi lever i! Vilka sjuka och onda människor
som lever bland oss hela tiden. Jag kan bara hoppas att det kommer
att komma en dag när mord osv inte längre existerar. Så för att få
hoppas på en bättre framtid så vill jag dela denna låten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå där, du måste ju uppdatera mera ju :-)

Kramar/Sofia

2011-07-27 @ 19:15:35
Postat av: jenny

Fan va det strålar om dig, tjejen! Du är sjukt snygg & det syns så väl att du är lycklig. Mitt i allt det jobbiga som stormar runt omkring finns små änglar som lever i sina bubblor & det tycker jag är vackert, sluta aldrig att bubbla =) Kram

2011-07-27 @ 21:08:25
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0