Nu är jag här!

Onsdagen när jag flyttade ner till Kalmar är ju några dagar
sedan nu, men har haft rätt fullt upp..tror jag?;P
Resan ner gick iaf väldigt bra, Christian körde hela vägen..
kanske var säkrast så, jag har ju trotts allt aldrig kört med vagn;P

På torsdagen var vi och kollade på Harry Potter del2 i 3D, jag är
nöjd..skönt att få ett avslut även i filmversion känner jag!
Fredags begav vi oss till Västervik, blev lunch med mor&far + deras
vänner. Sedan blev det kaffe och firande av min födelsedag där dom
bodde. Efter det drog jag och Martin vidare bort till Martins mormor,
även Christian följde med en vända. Men kvällen slutade iaf med att vi
åkte till Gunnebo och sov där!

Hum Ja vad har vi haft för oss sedan då? Tagit det ganska lungt...
sovit och haft det gött! Fast igår efter att vi visat Mamma, Pappa och Christian
gårdshuset vi ska bo i och ätit lunch på ett ställe, så åkte vi bort till Martins
brors hus och spelade lite Wii och myste med katten.. blev faktiskt även
lite badande!
Och nu har jag nog inget mer att berätta om..ja förutom att
jag har det hur bra som helst här då!:) Så nu ska man väl kanske
ta och packa upp resten utav kläderna och ta tag i disken!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du trivs.....jag förstår varför, trevlig kille den där Martin ; ) Och ni har ju fått tag i ett mysigt ställe att bo i. Hoppas att det inte blir så mycket snö bara. Vi har det bra har i G-borg. Kram på dig <3

2011-07-18 @ 17:55:02
Postat av: Mirja

Skönt att se att du har det bra!! Men jag saknar dig ska du veta!! <3

2011-07-18 @ 18:30:00
Postat av: Lillemor

Mamma - Låter bra att ni har det fint i Göteborg! Jadu Martin är inte bara trevlig, han är helt underbar med!;) Kram!



Mirja - Saknar dig med smulan! När kommer du och hälsa på?;)<3

2011-07-19 @ 10:43:11
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0