Packning och vänner..

Jag försöker komma igång med packningen..men det går dåligt.
Fast idag har jag faktiskt tagit tag i köks sakerna och börjat
tömma skåpen och lådan:P
Annars i veckan har jag och Andreas varit en sväng ut till Erika
och surrat lite med henne. Mycket trevligt..underbara vänner!
Igår spenderade jag dagen med Sofia, blev en sväng på Birsta
och sedan surrade vi en massa. Go Fia min!

Ikväll ska jag ut till Sörfors och träffa lite vänner. Men känns som
det blir en tidig kväll, jag är så himla trött, skulle vilja sova hela
dagarna helst..men man har ju det man måste göra.

Hur mår man annars då? Jo, det är varmt..jag blir överhettad, illamående och yr:P
Saknar Martin så jävla mycket att jag bryter ihop snart..som tur är så är det
snart onsdag.  3,5 vecka ifrån varandra..det här gör vi fan inte om på bra länge:P
Mycket dålig tajming  också med tanke på allt som har hänt, men det är bara att bita ihop.
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0