Lite allt möjligt

Nu börjar det närma sig, måndag idag och på onsdag flyttas det!
Befinner mig i lägenheten hela dagen idag för att få ordning på allt,
slänga skräpet som ska slängas och ställa iordning allt så det bara
är att packa in i vagnen imorgon.

Men ja annars då? I lördags var jag till Ollis stuga i Sörfors ju och grillade
, det var trevligt att träffa damerna. Jag blev dock inte så långvarig..
trött som man är.


Igår var jag till Nedansjö på morgonen, Emil fyllde 18 år, herregu
vad tiden går fort! Var iaf trevligt att få träffa Familjen Mossberg
innan jag flyttar, dom är så goa människor! Mycket roligt man haft ihop!
Jaa sedan måste jag ju säga JÄTTE GRATTIS till underbara Julia som
fyller 23 år idag!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0