Helgen mm..

Hej gott folk. Nu var det ett tag sedan jag skrev igen..lite saker har hänt
och skett som gjort att jag har haft tankarna åt annat håll än att blogga.

Lördag
Jobbade 7-17,  tagit ner allt som sitter på väggarna i lägenheten.

(Go dricka!)

Söndag
Jobbade 7-17, Var till Malin i Mafors efter jobbet och grillade med
Mirja, Ollis, Lander, Malin, Rickard och Rickard..vet inte hur dom stavar riktigt.
Det var trevligt iaf.
Sedan igår kom Andreas förbi på förmiddagen så hjälpte jag honom lite
med en tävling han ska vara med i. Men vi blev inte klar så..hum..ja det
löser sig alltid.

På eftermiddagen var jag till sjukan igen, man börjar bli härdad med det
här med blodprov osv nu. Men men...vilket fall som hälst så har jag nu
bosatt mig i stugan och blir här ett tag för att vila och ta det lungt.
Men jag måste ju till lägenheten och packa sakerna för flytten till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0