En kväll med Mirja..

Jobbandet igår gick bra..men så fruktansvärt skönt att vara ledig
några dagar nu! Kunna börja packa lite, sola lite och bara va!

Mirja kom förbi igårkväll! Satt och surrade ett tag här, sedan kom
vi fram till att vi måste ut och göra något, så blev att vi åkte en
sväng ut på Alnö och kollade läget. Åkte runt lite överallt kan
man väl egentligen säga..det var trevligt iaf!
Idag ska jag tvätta 11-14, kul..man vill ju inte alls ut  till Hällsjö och sola
och hade gott! Ska träffa Lena en sväng idag med, måste bara höra med
henne när det kan tänkas bli! Ja men det är väl mina planer idag iaf..
eller ja jag tänker alltså åka ut till Hällsjö efter att jag har tvättat och sova
där, sola om det är finväder imorgon och sedan åka till Junikär för middag:)

[Ge mig 13 juli nu!!!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0