Hemfärd och funderingar

Jag kom att tänka på igår kväll att jag har blivit fruktansvärt dåligt
på att blogga, vilket jag tycker är synd..ibland kan det ju bara skönt
att få skriva av sig lite utav sina funderingar osv. Så jag ska försöka
skärpa mig, men jag tror att jag har känt lite att jag inte har så mycket
att berätta. Så ja vi får se hur det blir!

Något som jag lätt skulle kunna leva på i sommar är Vattenmelon,
det är så sjukt gott! Och gärna de som är kärnfria.
Ja, sedan har man ju en hel del funderingar och tankar över framtiden osv,
som tynger en lite måste jag ju erkänna. Det här med pengar..det är ett helvette!
Om jag inte kommer in på skolan, kommer jag då får ett jobb? och om jag inte
hittar ett jobb..vad ska jag då leva på? Akassan är jag ju inte med i längre, och
går jag med nu lär jag knappast få några pengar..vet inte hur det där fungerar
riktigt. Det är väl något jag går och oroar mig mycket över. Plus att OM jag kommer
in på skolan, kommer jag klara av det? Usch..jobbiga tankar.
Sedan är det väl mer funderingar som flyger runt i huvudet på mig, men..dom
kanske jag tar en annan gång.

En inte så jobbigt fundering är ju vad jag ska göra med mitt hår?
Ska jag klippa page igen? Ska jag färga det brunt? Ska jag klippa lugg?
Alternativen är ju många. Men vad ska man göra? Vet ju inte riktitg OM
jag vill ha lugg igen, eller om jag vill ha page..fast det skulle vara lite skönare
med kortare i nacken, men nackdelen är ju att då kan jag inte sätta upp det
istället. Och ska jag färga det mörkt igen..då blir det ett helvette om jag bestämmer
mig för att bli ljus sedan igen.
Får fundera lite mer på det här..men kom gärna med åsikter om vad NI tycker!

Ja sedan är det ju dags att entra Norrland imorgon igen, men denna gång
har jag ju med mig Martin upp också, ska bli underbart att ha honom i Sundsvall
ett tag, eller ja han åker ju hem igen på söndag, men några dagar är det iaf:)
Så idag blir det väl till att kolla om något ska tvättas, och sedan packa det som
jag ska ha med mig till Sundsvall igen. Ska försöka att inte ta med mig så mycket
kläder, flyttar ju med mig garderoben fram och tillbaka hela tiden:P
Men det var allt för mig, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

Du är ju snygg vilket som, men jag tycker absolut att du ska spara den långa luggen & klippa page, det var sjukt snyggt på dig! Blont eller mörkt är vilket som, men på sommaren är det ju fint med ljusare nyanser....Lycka till! Kram

2011-06-17 @ 10:26:40
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Lillemor

Tack för åsikten Jenny:) Det blir nog page, och luggen blir nog kvar som den är nu - lång. Sedan färgen..ja den måste jag nog fundera på ett tag till:) Kram!

2011-06-19 @ 17:53:07
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Emma

Lång lugg, page och svart!

2011-06-19 @ 20:33:42
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Åh tycker du jag ska ha svart? Jag kan faktiskt saknar mitt svarta hår ibland, men det är ju ett helvete att få det ljusare sedan, men mörkbrunt skulle jag kunna tänka mig:)

2011-06-19 @ 21:20:26
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Erika

Page, lång lugg och mörkt hår :D

2011-06-21 @ 18:31:41
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

Oj oj, svårt det här, det mörka håret verkar vara en återkommande favorit! Kanske till blir så till hösten;) eller innan,.you never know;)

2011-06-22 @ 07:11:30
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0