Midsommar mm..

Först och främst vill jag säga JÄTTE GRATTIS till pappa som fyllde
60 år igår! Snart är man där själv!
Vad har man haft för dig annars sedan sist då? Jobbade ju delad tur
i söndags, var till Julia och birsta mellan passen, hem och sov lite.
Igår jobbade jag 7-17, sedan blev det iväg till hällsjö och käka middag
och såklart gratta pappa och umgås med kusinerna osv.

Idag jobbar jag också delad tur, så nu är jag hemma och har sovit
några timmar och ätit. Efter jobbet blir det en sväng bort till Alsta och
umgås med Mirja, Patrik, Ollis och Patrik..hum tror Rickard är där med?
Men ja, ett jävla massa jobband har det blivit, blir fina pengar det..och
dom är så välkommna, alla pengar kommer att gå åt..framöver.
Måste börja spara igen, hur nu det ska gå..aja det löser sig!

Imorgon är den stora släktträffen på mammas sida hos moster Ingela!
Det ska bli trevligt det! Sedan drar Göteborgarna hem igen på måndag.

Jag vill ta mitt pick och pack och åka ner till Kalmar jag med, saknar
Martin så otroligt mycket! Men jag får gott vänta:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0