Protein fiaskot

Jag glömde ju att berätta det igår! Jag och Martin bestämde oss för att
köpa proteinpullver ifrån gymgrossisten istället för där jag brukar köpa
i vanligafall i Sundsvall, varför inte liksom?...prova på något nytt!
Och dom hade ju inte banan-choklad, utan jag fick ta en av varje
och sedan blanda ihop dem. Tyvärr så var det ju inte alls lika gott som
det andra..så mina super goda smoothies är inte så supergoda längre..
Så vet inte riktigt hur jag ska lösa detta faktiskt..men visst dom går ju
ner, men hum..nja inte riktigt samma sak.

INTE Bra!                             Bra!
Lite bilder ifrån igår, vi var och solade - så nu är jag lite bränd igen..
även rätt så myggbiten:P Men iaf, sedan när vi kom hem blev det
grillning med grannarna och sedan film och chill! En mycket trevlig dag:)



Sedan när Martin kommer hem igen ifrån jobbet så tror jag att vi
åker till Västervik och deras stuga över helgen. Så det kommer väl
bilder på måndag ifrån dess då. Så ha en underbar helg nu alla!

Kommentarer
Postat av: pappa

Du ser ju att ha fått det underbart, det förtjänar du

2011-06-04 @ 22:10:21
Postat av: Lillemor

Ja jag har det verkligen bra här. Tack:)

2011-06-07 @ 11:53:34
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0