Sammanfattning..

En hel del har man ju hunnit med sedan sist. Martin har varit med till
Sundsvall och hunne åkt hem till Kalmar igen! Men trevligt har vi haft!
Torsdagen när vi kom hit så var vi först på Biteline och åt med Mirja.
Sedan åkte vi ut till hällsjö och hälsa på mamma och pappa i Stugan, sov
även över där, mycket trevligt! Fredagen blev det Birsta och bolaget mm,
sedan blev det Norraberget med Ollis, Patrik, Mirja, Patrik, Lotta och Kent,
för att se/lyssna på Eagles. Hade varit en aning bättre om det inte hade
regnat, men det var så trevligt ändå, sedan drog vi iaf vidare på Dallan,
sjung lite kareoke, träffade store bror Michael osv.  Sedan var det ju pappas
musikkväll på Lördagen! Även den mycket trevlig! Bra musik, mycket trevliga
människor, mina föräldrar har verkligen kanon vänner!
Ja och så åkte ju Martin hem då i Söndags. Efter det var jag och min fina Sofia
iväg till hennes mamma lilla-Lena, åh vad roligt det var att träffa henne! Hon är så go

Igår var jag till Hällsjö, och sedan åkte jag och mamma till Stöde och träffade mormor
+ moster och kusiner. På kvällen var jag och satt på Café med Mirja och Ollis, så himla trevligt, det gör vi om!



Idag har jag jobbat 7-12, handlat mat och hämtat ut kläder jag har beställt.
Det var det roliga för denna gång. Eller joo, imorgon ska jag ju klippa mig! Bild kommer hur det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0