Tripp till Malmö

Hängde med Martin igår när han åkte till Malmö i jobbet.
Jag säger ju aldrig nej till en roadtrip;P Men man börjar bli
lite mättad på att åka bil långt nu. Ska bli skönt när alla saker
här nere här så man blir här ett tag, utan att behöva åka igen.

Vilket fall som hälst så åkte vi förbi SwedenRock festival!
För några år sedan så hade jag ju tänkt att åka på det, men
jag ångrade mig i sista minuten. Men var ju nice att åka förbi!
Whitesnake skulle spela vid 23:30 tiden igår kväll, dom hade
jag gärna sett!
När vi var i Malmö så kikade vi in på Martins barndomsväns jobb
och tog en kaffe. Sedan blev det lunch på stan...folk tog studenten
igår..behöver jag säga mer om hur stämningen var på stan?:P

Ja och nu ligger jag här i sägen, lyssnar på musik och filurar över
livet och framtiden. Martin är och jobbar men kommer väl snart hem..
kanske dags att börja fundera på någon slags lunch? Ah det var alllt
för mig denna gång iaf!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som du har det jätteskönt :)

Glad för din skull!

Men är även glad att du och Martin snart kommer hem :)Ska bli kul att ha dig här hemma ett tag innan du flyttar ner för gott!! Har du bokat släpvagn ??

Syns på lördag, Kram!

2011-06-11 @ 16:44:23
Postat av: Lillemor

Jodå jag har det bra:)

Nej jag har inte bokat släp än, tänkte åka till dom när jag kommer hem och fixa det.

vi kanske kommer förbi stugan något innan lördag, eller på dagen, det visar sig. Kram

2011-06-12 @ 12:51:26
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0