Uppdatering Kalmar..

Ja nu var det ju såhär oförskämt längesedan jag bloggade igen..
Skämst på mig! Men ja, vad har jag att förtella då?

Resan ner i Söndags gick bra, sov ca 5 timmar, tog mitt pick och
pack och åkte iväg 05:45, kom väl fram vid halv två tror jag?
Var rätt så trött, eller övertrött borde jag väl säga när jag kom
fram, så då blev det slöa resten utav dagen, kollade på film och
chillade!

Måndags var vi ut till "stugan" där vi ska bo sedan. Var roligt att
få se den IRL, och ja den var såklart lika fin som jag hade trott!
Och på sommaren är det ju sjukt fint på gården där med, så det
kommer bli alla tiders det där! Ännu bättre kommer det bli när
hon har fixat till övervåningen med!



Så, så ser det ut!

Hum ja, i Tisdags var det as fint väder, jag låg ute och solade lite
över tre timmar, tyckte inte att det hade tagit något när jag kom in,
men på kvällen kvar jag knallröd, haha mycket fint:P

Igår var vi till Västervik en sväng (Martin jobbade), tog en kaffe hos
hans mormor och var in och hejjade på hans mamma.

På kvällen blev det tacos och vin. Vi sjung och härjade på, sedan
blev det kubb med grannarna, men både jag och Martin hade druckigt
för mycket tror jag, för det gick ju käpprätt åt helvette det där:P

Ja nä men det var nog allt för mig denna gång! Nu blir det åka och sola!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men åååååååå så fint det är i ert framtida boende!!! :D

2011-06-02 @ 20:14:52
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

Åhh tycker du det?!:D Jag tycker det är toppen, tror det kommer bli mycket mycket bra!:)

2011-06-03 @ 09:12:42
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0