Gör om och gör rätt!

Ja till min förfäran så fungerade ju såklart inte det virtuella fönstret
med Windows idag, haha..jag hade väl lyckats pajja det igår.
Så det var ju bara till att fixa ett nytt, och hämta hem programmen
ännu en gång. Så nu är det fixat iaf! Ska försöka sätta igång med
labb1 nu då. Har skrivit lite frågor till intervjuen även. Haha jag älskar
dessa energidrycker! Nu är jag på G igen! Tänkt att det ska måsta
krävas koffein för att jag ska fungera som människa, tragiskt men sant.
Nu är jag mig själv igen iaf;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur lång är din utbildning ?

2011-03-30 @ 20:45:24
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Den är två år. Så efter sommaren så är det ett år kvar. skönt det iaf. Men ångest över att börja jobba sedan..får se hur det går med det, om man ens får ett jobb:P

2011-03-30 @ 21:16:54
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0