 Kaffe med en vän och tenta-plugg osv..

Började dagen med ett ben-pass med Malin. Sedan donade jag på lite hemma.
Andreas ringde och ville ta en kaffe på stan, och jag tänkte att det hade varit
trevligt, så så blev det! Först var jag på Willys och införskaffade mer energidrycker
så jag håller mig vaken idag, imorgon och på fredag. Sista rycket nu!


När jag kom hem så blev det tvätta 14-17, pratat med Martin en sväng, suttit
lite med databaserprojektet..inte fått allt för mycket gjort där än. Men ja..
jag borde som hinna. Men iaf..tänkte försöka ta tag i och läsa inför tentan nu.
Sedan får jag ta tag i projektet efter tentan imorgon och så får jag sitta
på fredag. Måste hinna måste hinna...börjar verkligen få ångest över detta..
vill sätta mig på tvären och inte göra något alls. Men jag kommer hinna..
det är ju lungt..har ju hela natten på mig imorgon + hela fredagen fram till 23:59.
Borde lösa sig..vem behöver sömn egentligen?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0