 Måndag

Idag har det pluggats så det bara skriker om det.. men inte känns det
bättre för det, jävla databaskusjävel! Jag blir så irriterad när saker inte
fungerar som jag vill. Så inte fan är man klar med labb2 idag inte, men
labb3 är så gott som klar så det är ju skönt iaf! Men ja, vet inte ja..segt.

Imorgon blir det träning på morgonen som planerat då och sedan kommer
Julia förbi och så fortsätter detta helvette! Men imorgon då är det bara så att
labb2 ska vara klar, om det fan i mig är det sist jag gör, om jag så får sitta
uppe hela jävla natten så ska den fan i mig bli klar! Några psykbryt har
man fått idag kan jag ju erkänna, stackars Julia som får stå ut med mig,
men jag blir ju så jävla less..men det löser sig väl..tillslut, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0