Nacka forum

Idag tog vi bilen och åkte till Nacka forum, måste säga att det är
ett äventyr varje gång man försöker åka någonstans här i Stockholm
haha,  men ja med GPS:en går det ju bättre iaf.. men börjar ju
bli lite fundersam hur det ska gå att hitta ut ifrån stan på onsdag,
eftersom jag då ska till Landers skola och få håret färgat och klippt,
sedan åka därifrån till Kalmar, Ska bli mycket intressant!

På Nacka blev det iaf ett par nya solglasögon inhandlade..och ja lite till
då, men inget specielt roligt. Blev även en sushi lunch..mums!

Annars då? Jovars..mest trött och seg faktiskt..vet inte om jag börjar bli
sjuk kanske..trött är jag iaf. Men imorgon och på tisdag blir det till att
plugga, få något gjort. Blir nog dock ingen träning som jag hade tänkt mig,
Lander är sjuk och hon har ju skola...och jag ska ju sitta här ute så..äsch!

Jamen visst sedan glömde jag ju internetdosan hemma..glantarsel som jag är,
så Lena snäll som hon är har varit hem till mig och hämtat den idag, så väntar
på att hon ska ringa så jag kan betala mina räkningar. Mycket snällt, tack vännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0