Ny Energi..

Ja jag har ju varit så sjukt trött nu sedan jag kom till Stockholm..
så jävla tråkigt! Men igår var vi på Lidl, och då hade dom sockerfria
energidrycker där, så jag införskaffade mig ett gäng och hoppas
på att jag blir lite piggare nu, hatar att vara såhär trött, stackars
Lander måste ju tycka att jag är världens tråkigaste människa.

Ja och hur gick det med pluggandet igår då? Jo det fick åt helvette..
fick iallafall till programmen så det ska fungera nu, så jag kan göra det
idag. MEN så lyckades jag ju även ta bort alla jävla musik på min mac,
KLANTARSEL! Så har fått fixat till mina listor på spotify idag. Men på
någe märkligt sätt så funkar alla låtarna på spotify på mobilen ändå, vilket
jag är väldigt tacksam över såklart.

Imorgon drar jag till Kalmar..spännande!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0