 Ny vecka

Aj aj aj vad dålig jag varit på att blogga föregående veckan.
Mycket pluggande har det varit, från morgon till natt, men
nu så är iaf labb5 klar och inskickad. Känns underbart!
Nu denna vecka så är det bara projektet i databaser och
tentan på torsdag som gäller. Borde gå bra!
Här kommer lite bilder ifrån veckan som varit, mestadels
jag och Julia haha. Men så trevligt vi har haft det!;) Jag har
även introducerat Julia i mitt beroende utav smoothien jag gör;)


Och så måste jag bjuda på en ny favorit låt, den är helt sjukt underbar,
kan inte sluta lyssna på den! Hur är det möjligt att jag inte hört den innan?


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej tösa! Längesedan nu. Ska lägga om min frukost vissa mornar (eller alla). Tänkte att smoothie vore något bra och matigt på morgonen. Hur gör du din?



Krams

2011-03-14 @ 14:03:09
Postat av: Lillemor

Men hej fina moster!! Det var allt för länge sedan nu!

Min smoothie gör jag med proteinpullver(blandat med vatten så det blir en shake som jag häller i mixen), frusna jordgubbar och lite solrosfrön:) Proteinpullvret som jag har är det choklar och banan smak på. Så det blir en väldigt go blandning:)



Men innan jag använde mig utav proteinpullver så hade jag soyamjölk som vätska, till jordgubbar och så brukade jag ha en bit banan. Men jag tror det blev en ganska kaloriinnehållsrik smoothie då, kommer inte ihåg vad jag räknade ut att det blev på en smoothie. Men den jag gör nu innehåller nog 200-250 kalorier. Helt okej, och så jätte jätte god:)



Kramar!

2011-03-14 @ 18:15:35
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0