 Onsdag

Äntligen!! Nu är labb2 och 3 inskickade! Thank god it´s done!
Vet att det är mycket plugg här just nu, men det är tyvärr
så mitt liv ser ut just nu:P Hoppade träningen idag med, så
det blir imorgon och hum lördag(?) istället då. Och pluggschemat
har ju ändrats en hel del..Fan:P Labb5 i C# var ju mycket mer
kompliserad och jobbig än vi hade räknat med. Så den får man
hoppas på att vara klar med någon gång under fredagen. Men wtf
det löser sig alltid! Jag och Julia har iaf det väldigt trevligt om
dagarna..även fast jag skriker av ilska och irritation ofta..men sedan
när det väl går bra så sjunger och dansar jag hahah..


Ohhh just det! Idag fick jag billaddaren med! Har inte hunnit pröva den
än, glömde ju såklart sladden i lägenheten när jag hämtade den, men
jag tror stenhårt på att den fungerar! Om jag åker någonstans imorgon
så får jag väl prova den då:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en trevlig helg Lillemor !

Kram

2011-03-10 @ 20:37:46
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jamen tack desamma Emma:) Blir bara pluggande för mig, men det går bra det med:) Kramar!

2011-03-10 @ 23:07:29
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0