Snart dags för huvudstaden igen..

Yes så det var måndag igen! Tiden går..tack och lov!
Kurserna är nu slut(tack och lov igen), och väntar väl nu
på att få se vad man ska göra på de två nya kurserna.

Var och tränade på em med Malin, bröst och axlar blev det,
sedan tog vi och bastade efteråt, lovely var det! Drog sedan
vidare till Frida en sväng, fick kaffe och så surrade vi lite:)

Hämtade även ut min bok påvägen hem igen, som jag ska ha
till ASP.NET med C# kursen, haha och jag som tyckte att
boken till Webbutveckling 1 var tjock, oj oj oj..

Såg Flickan som lekte med elden på ettan igår, blev så sugen att se
på Luftslottet som sprängdes efter det, så nu ska jag ta och se på den:)

(På Fredag sticker vi till Stockholm, l o v e l y )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0