Tack och lov..

..så har faktiskt jag och Julia fått något gjort idag när vi pluggade.
Ska fixa lite mer ikväll också, så jag blir så gott som klart med labb4,
vi ska bara kommentera designen imorgon sedan kanske man kan skicka
in den. Om jag hinner så ska jag även helt och hållet göra klart labb1 i databaser
så jag kan skicka in den någon gång med:P

Sedan både idag och igår har vi haft as nice väder, solen skiner och plusgrader
mycket härligt! Så idag när jag åkte till Julia så är det asfalt på vägarna LOVELY!
Våren är här, eller något, bara att hoppas på att det här vädret håller i sig så kanske
vi snart är av med all snön, och det ser man ju väldigt mycket fram emot om man
säger så!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0