 Tenta och dåligt humör

Ja jag kan väl börja med att säga att tentan igår gick ju verkligen
SKIT dåligt. Men har man riktig riktig tur så har man lyckats skrapa
ihop 25 poäng ändå, känns inte riktigt troligt. Så ja den upplevelsen
tog ganska mycket dö på mitt glada humör (som jag ibland besitter),
Men jag och Julia gjorde det bästa utav situvationen och drog en
sväng på birsta(inhandlade mer E-drycker, och en kabel till tv:n).
Sedan fram till 00:30 på natta så hände väl följande: lyssnade på musik,
dansade, Hade smoothie break( vi älskar dessa trevliga break),
möblerade om och sist men inte minst så pluggade vi.

Så idag är det alltså sista rycket som gäller, bli klar med databasprojketet.
Känner mer för att just nu fixa i lägeneten, grina floder och gräva ner mig,
kolla på film..sova..mm det är väl vad som ligger på min topp5 idag.
Slänger väl kanske in lite bilder på lägan sedan, om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0