 Tisdag igen

Efter att nästan enbart ha pluggat hela förra veckan så befinner jag
mig nu i ett stadie där jag absolut inte får mycket gjort alls:P
Vill bara lyssnar på musik, se på film och surra med folk.
Surt då att man måste göra ett projekt och plugga till tenta, hum
ja vi får väl se hur detta går. Jag var iaf och tränade med Malin imorse,
var nice. Ska försöka att fokusera lite nu så jag iaf får någonting gjort idag.

Haha ja det var det lilla roliga jag hade att berätta:P Har ju som inte så
mycket att berätta nuförtiden..Men nästa vecka bilar jag, Julia och Josip
ner till Stockholm på fredagen. Det ska bli sjukt roligt! Träffa Lander,
och så ska vi ju även träffa Felipe som vi pluggar med, very nice!
Och efter Stockholm väntar Kalmar..åhh..så underbart det ska bli!

Jamen guuu jag kom precis på att idag börjar ju hemmafruarna igen!!
Och imorgon är det Greys, underbart! Fast jag har tyckt det varit rätt så
skönt att inte vare bunden till tv:n något. Men ja, what to do?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0