Träning, plugg, middag och bio = trevlig Torsdag!

Denna veckas träning är nu avklarad, känns underbart!
Måndag - Bröst och Axlar / Tisdag - Rygg
Onsdag - Ben och Mage / Tosdag - Armar

Detta har vi gjort bra Malin, nu tar vi nya tag nästa vecka igen;)

Vad gör jag nu då? Jo jag sitter hemma hos Erik med Julia och
pluggar lite, eller ja dom andra två igånget håller på att framkalla
film haha. Men det är trevligt med sällskap iaf:)
Får se hur mycket man får gjort egentligen:P
Vi har ju iaf underbart härligt väder denna dag också, man blir
verkligen mycket gladare när det är såhär fint väder! Gilla gilla!

Sedan ska jag en snabbis till Malin, efter det blir det plocka upp
Ollis för att sedan käka middag på 1891 med henne och Malla
och ikväll blir det bio, tjoho:) Mycket trevligt torsdag måste jag säga!
Helt nöjd;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0