Packning utav kläder..

Dagen började så fint med att jag låg och halvsov, Sofia ringde och fick
upp mig ur sängen, hängde med henne ut till Alnö där hon köpa en cykel.
Sedan blev det en sväng på stan och kollade.

Tog tag i att kolla igenom mitt förråd när jag kom hem, så nu har jag
full koll på vad det är för någor jag har där nere, tror dock inget att
det är något som jag kan slänga utav det som är där nere. Kommer
blir en hel del saker att flytta ner till Martin, stackarn haha, hur ska
allt får plats..undrar jag:P

Sedan har jag även plockat ur min garderob och sorterad kläderna
i vinter och sommarkläder, så nu behöver jag bara lite kartonger
som jag kan slänga ner vinterkläderna i.

Nu ska Malin komma förbi en sväng, sedan hade jag tänkt att se på
matchen, om det går..annars får Martin hålla mig uppdaterad:)

Imorgon ska jag jobba på demensteamet, första gången sedan förra
sommaren, men ska bara jobba 7-12, får hålla tummarna på att man
får något mer jobb medans jag är här uppe nu, lite pengar skulle inte
skada precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0