Veckan som gått..

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev något här...har som inte
orkat tagit tag och skrive något, men nu ska jag väl försöka komma
med någon slags uppdatering vad jag har haft för mig:P

Förra vecka jobbade jag som sagt ons och fre, sedan umgicks jag
en hel del med Sofia, färgade håret på henne, surrat en massa,
sedan i lördags gjorde vi middag och sedan blev det bio. Där träffade
jag några gamla klasskompisar, riktigt roligt, var år sedan man surrade
med dom!

Sedan har jag även träffat Andreas och Erika, och sedan har jag varit
och grillat hos mamma och pappa i fredags!


I måndags var jag till Ollis efter att jag jobbat dag, vi gjorde middag
och surrade gamla minnen osv, så roligt, är så sällan nuförtiden som
jag och mina käre gamle vän Emma umgås på tumanhand.


Igår var jag till Frida w och drack kaffe och surrade, också väldigt trevligt
såklart, även henne träffas man allt för sällan..tror jag träffar alla mina
vänner allt för sällan..och mer sällan kommer det ju bli.

Resten utav veckans planer ser väl ut följande:
Imorgon - Jobba 7-16, sedan träffa Lena på kvällen
Fredag - (om jag inte jobbar) Umgås med Andreas på dagen, tvätta 17-20.
Lördag - Träffa Malin(?), packa bilen, åka till Matfors och ta inträde på Dinos.
Söndag - Så fort jag vaknar drar jag till Kalmar och min underbara Martin igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0