Däck byte..

Så igår var det då dags att byta till vinterdäcken, men det var
inte helt utan problem som vi fick det gjort, eller ja vi och vi,
Martin ska jag väl säga. Till och börja med så på däck två så
fastnade en mutter i den där grejjen som han skruvade bort
dem med, jag försökte slå ut den, det gick inte, så vi fick åka
till en verkstad där dom fick bort den, men då gick den ju sönder,
nästa stopp blev då skroten där vi letade runt bland trasiga bilar
efter en mutter som liknade den vi hade. Vi hittade en och åkte
tillbaka och fortsätte. När vi snart var klara, efter mycket om och
men med att veta vart vi ska hitta upp bilen eftersom den är så
rostig under, så vill inte det sista däcket lossna, vilket helvette!
Sedan var det såklart så sjukt lite luft i däcken så jag fick ställe
mig och försöka med hjälp utav en cykelpump få i lite mer luft
så att vi kunde åka till macken och fylla med ordentligt.
Kul dag:P

Jag vet att det är mycket klagande på min blogg nuförtiden, inte
mycket roligt jag skriver här, och det är ju tråkigt att det ska
måste vara så. Men för tillfället är det inte allt här i livet som är
så roligt, mesta dels bekymmer..en hel del ångest och dessperation(?)
Pengar gör mitt liv till ett helvette! Förutom att jag har Martin då..
den delen av mitt liv är ju såklart bra, men våra liv tillsammans hade
varit så mycket bättre om vi både slapp tänka på pengar hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0