Nya jobbet..

Hej folket! Har inte uppdaterat nu på ett tag, kanske är dags då. Kan ju börja med att berätta för er som inte sett det på Facebook eller hört det ändå att jag har fått ett heltids jobb på försäkringskassan. Dock genom uniflex som jag skrivit tidigare, men det blir bra ändå, en ny utmaning och möjlighet.
Började igår, och har då börjat en utbildning som ska hålla på ca två veckor. Idag har vi även halva dagen gjort lite annat, bla varit på en föreläsning. Nu sitter jag på jobbet igen och väntar på att ska gå på personalfest som börjar kl 18. Så det är ju trevligt. Bara svårt att komma in i nya grupper och ta plats. Vi var tio stycken nya som började, och åtta av dom började en dag innan, och den andra som är ny är på en annan avdelning, så ja som sagt.. Svårt att komma in.
Men det blir nog kanske bra.

Men ja det var väl det jag hade att berätta. Åker upp till Sundsvall en snabbis efter jobbet nästa fredag och åker till Kalmar igen söndag fm. Tror tyvärr inte att jag kommer hinna träffa så många.

Tack och hej för mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Finns säkert på Blocket billigt! Kolla där :)

2011-11-19 @ 14:52:11
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0