Rött och mysigt

Nu var det ett tag sedan igen som jag uppdaterade här.
Men hör och häpnan jag har fått jobbat rätt så mycket
på sista tiden, eller rättaresagt jag har jobbat tors-mån.
Så det är ju toppen. Sedan har jag fått jobb för den
18:e och 19:e redan. Så denna månad hoppas jag
att jag får ihop rätt så bra med timmar, iaf 100 hade
ju varit hur bra som helst!:) Så det var det!

Igår innan jag började jobba så drog vi upp "julgardinerna"
dom är ju vinröda och fina, och idag kom vi fram till att
det är så mysigt med dom så vi skulle kunna ha dom
uppe hela tiden! Färg är ju inte dumt faktiskt! Och rött
gör sig ju så bra till vitt,svart och mörkbrunt!

Ikväll får vi främmande utav några vänner.
Då bjudes det på glögg, pepparkakor och
ädelost. Det blir trevligt det!
Igår när jag kom hem ifrån jobbet så har min underbara
älskling varit och köpt en hårspray åt mig! Jag har inte haft
någon på ett tag nu eftersom Martin inte tål den jag hade
förut, så idag ska jag få fixa håret med spray igen, känns
nästan overkligt, men ack så underbart!!

Kommentarer
Postat av: Marieke

Hej hej Lillemor och Martin,



Det ser jättefint ut. Jag tycker om röd. I vårt hus i Sverige vi ha också många röd. Här i Holland bara röd med vit i kök.



kram Marieke

2011-11-08 @ 11:53:07
Postat av: Mamma

Vad härligt att du fått jobba mera, då kanske jag får en klapp till jul : p Du gillar ju julen, så passa på att njuta. Kram på er <3 Vi syns snart.

2011-11-08 @ 22:15:33
Postat av: Lillemor

Marieke - ja rött är väldigt fint:) hoppas allt är bra med dig med!

Kram!



Mamma - ja det är bra att jag får jobba lite mer, hoppas bara det inte avtar bara, man vet ju aldrig! Haha ja jag hade verkligen velat köpa julklappar till er, men lönen jag får ut nu skulle jag behövt 2000 kr mer än vad jag får. Och även om jag får jobbs mer denna månad så blir det antagligen så jag har lite pengar över att kanske kunna göra något för, men jag får se, kanske det blir någon liten julklapp ändå.

Vi ses snart som sagt! Kram

2011-11-09 @ 09:39:24
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0