Besvikelsen..

Har inte hört något om intervjuen jag skulle på än, och så satt Martin och
kikade på ams hemsida, så ligger deras annons ute igen, men denna gång
ser den inte likadan ut, utan nu är det nämligen ingen fast lön utan provition
med changs till fast sedan. Och jag som hade trott att det var dagtid, det var
det ju inte..utan mellan 15-21 vardagar. Så om dom nu hör av sig så vet jag
inte alls vad jag ska göra...mitt hopp där om att en gång i sitt liv få ett jobb
som inte kräver utbildning och som kanske skulle vara okej dog ganska snabbt.

Men annars idag har vi varit hos Anton på fika och surrat, det var trevligt!
Och imorgon ska jag jobba..känns mindre trevligt. Men det är väl bara att
bita ihop..och se frammåt och hoppas att det löser sig på något sätt.

Dagens middag:(bara för att få med en bild i inlägget:P)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men va knepigt att dom gör så.....men det är "bara" att söka vidare <3

2011-10-04 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0