Höst..

..och jag ska jobba ikväll, men glädjen över att få jobba en dag känner
jag inte av längre, mer en klump i magen, men det kommer ju gå bra.
Men jag kände sådant hopp när jag skulle fått kommit på den där
intervjuen, en möjlighet att göra något annat...och det gick ju som det gick.
Får helt enkelt hoppas på att jag kommer in på Digital design nästa höst,
och att det kommer lösa sig fram tills dess med jobb osv.

Sedan har man ju såklart höstkänslor nu, löven börjar ändra färg,
luften är annorlunda..och jag får tillbaka känslorna jag hade förra hösten,
friheten utav att plugga på distans..spänningen att lära sig nya saker,
glädjen över att lära känna Julia..osv osv.. och denna höst är det inte riktigt
samma känslor..men i år känner jag kärlek, och det är något nytt och positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0