Kladdkakemuffins..

Igår hade vi Martins pappa på besök, då blev det kladdkakemuffins och rotmos med fläskkorv att äta. Gjorde även en påse med muffins att ta med hem. Så det var trevligt! Vi fick även en längre scart sladd så vi inte behöver möblera om igen nu när vi fått en viasat box att hyra av hyresvärden. Så äntligen kan vi se på tv igen! Underbart!:) synd bara att man är så jävla frysen så man får sitta med täcket i soffan..

Idag fick jag jobba iaf, 7-13:30, så i december kommer jag få ut pengar så det precis kommer räcka till hyra, mat och räkningarna. Dock inga pengar till besin.. Så vettetusan hur jag ska kunna jobba då? Som jag skrev innan så blir det nog till att sälja soffan, vet inte hur jag ska lösa det på annat sätt. Om ni inte har något tips på hur man får snabba pengar? För det här med att köpa lottor och spela har jag ingen tur i!
Hade varit trevligt om man fått jobba lite mer, iaf 100 timmar i nov så man kan ha lite roligt över jul och nyår, men det lär man väl såklart inte få, skit pengar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0