Nyheter

I torsdags fick jag ett samtal ifrån jobbet jag sökt, skulle på intervju i fredags
men på grund utav sjukdom blev det inte av, så nu sitter jag här idag och
väntar på att dom ska höra av sig om en ny tid. Ni får hålla tummarna för mig!
Annars då? I fredags var Martins vän Henke hit, vi var en sväng på stan, det
var ju sommarvänder ute, helt underbart! Hittade ett kanon Café som vi käkade
lunch på, utsikt över hamnen, hur härligt som helst! Sedan var vi hemma, drack
och samtalade, gjorde middag och hade en mycket trevligt fredag!
Resten utav helgen har inte varit allt för innehållsrik, kollat klart på alla tre säsongerna
utav True blood har vi gjort. Och vi har inte någon boxer här hemma till tv:n längre,
så igår var vi hem till Martins bror + familj och lånade lite filmer. Jo vi har ju även
möblerat om här, det gjorde vi i torsdags, tror jag? Det blev iaf mycket bra, mysigare:)
Bilder på en vanlig smoothie stund hemma hos oss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Menar du att du inte möblerat om förrän nu ; ) Ni har ju bott där i över en månad....fint blev det iallafall. Kram på er.

2011-10-03 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0