Ombesiktning

Idag kom då dagen när det var dags att besikta om bilen.
Den var inne på lagning igår, blev dyrare än förväntat, men
vad att göra? Nu gick den iaf igenom och rullar ett år till!
Försöker annars att inte tänka så mycket på att jag aldrig i mitt liv
suttit så mycket i sjön som just nu, bara hoppas på att allt kommer
lösa sig, att man kommer få ett jobb snart..jag vet inte vad man ska
göra annars? Om jag inte får jobba tillräckligt, vart ska man då få
pengar ifrån? Finns som ingen lösning, eller ja, nästa månad blir det
nog att försöka få soffan såld så att man klarar sig den månaden iaf.
Jävla bestyr det här med pengar..var men inte deppig innan så är
man ju det nu iaf, tur jag har Martin, annars hade det varit sorgset!

Annars då? Jovars sitter och lyssnar på julmusik, fick lite julkänslor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0