Onepeace?

I onsdags hade vi lilllördagsmys med hemmagjord pizza och lite vin.
Tittade på några filmer och bara mööös.
Igår vad vi duktiga, rensade i sakerna vi har kvar nere i ladgården,
blev lite slänga och lite skänka. Sedan tog vi oss en timmes promenad,
det var ju på tiden..men sådär överdrivet roligt kan jag ju inte påstå
att det var, hade varit bra mycket roligare med badminton eller så.
Men på måndag senast så måste det med allvar ta tags i det här med
mat och motion..rullar det på som vi har det nu så kommer iaf jag att
rulla fram snart! Och ni som känner mig vet ju att det går inte för sig!

Ikväll blir det bort till en vän till Martin + sambo och kolla på Idol.
Sedan på lördag ska jag jobba 7:00-10:00..långa pass man får.
Pengarna bara rullar in som vanligt..och något nytt jobb i sikte har jag inte.

Ohh sedan en förhoppningsivs rolig nyhet, Martins mamma är på Ullared
och om dom har onepeace där så kommer vi äga varsin sedan, LOVELY!:D
Snälla människor det finns här i världen!

Kommentarer
Postat av: Maja

mums vad gott det såg ut:)

2011-10-14 @ 13:51:01
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh vad mysigt!

2011-10-14 @ 14:24:03
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Gossanfoto

Hej! Tänkte bara önska en fortsatt trevlig fredag och tipsa om en titt på min blogg!

Kram! :)

2011-10-14 @ 14:35:50
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0