Pengar är bekymmer när dom inte existerar..

Kallt och jävligt i Lättorp är det, då drömmer jag mig bort och
önskar att jag hade råd att köpa mig denna på Gina:
Jobbar som vanligt inte så mycket..och alla passen som man har anmält sitt
intresse på bara försvinner utan att jag får ett utav dem, så vi får se hur det
ser ut när denna månadens är slut, man vet ju aldrig..
Men jag hoppas att jag en dag ska få uppleva att ha ett riktigt jobb jag med.

Besiktade bilen igår..och för att allt då ska kännas bättre så gick den inte
igenom..en hel del som måste fixas, och inte har jag pegnar till det, säger
sig själv eftersom jag knappt får jobba något. Så livet känns inte allt för
lätt just nu. Att Pengar ska försvåra allt för en så mycket.

Men jag har ju Martin i mitt liv, och det lyser ju upp ens ibland mörka tillvaro.
Som bara en sådan sak att komma hem ifrån jobbet och så får man dessa:
Då blir man överklycklig!
Men jag önskar att jag hade mer pengar, skulle vilja kunna ta med mig
Martin och åka upp till Sundsvall mer, träffa mina vänner lite oftare, och
familjen. Hade man haft ett normalt jobb så hade man ju kunnat göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0