Tidig julklapp..

Jippi!! Jag och Martin fick varsin Onepeace ifrån Ullared av Ingela!
Tack och åter igen TACK! Den är underbar, skulle kunna bo i den jämt!
Annars då? Jovars jobbat i helgen, tre timmar i lördags och 6,5 timmar
i söndags. Vi han med att åka till Västervik lördag kväll till söndag eftermiddag.
Det var trevligt, var först till Martins pappa och fick lite middag, sedan vidare
till M:s mamma och fick lite saker ifrån Ullared då. Efter det åkte vi till
en vän till Martin + familj och surrade lite och kollade hur dom bodde för dom
har nyss flyttat.  I det hela en mycket trevlig kortresa. Vi behövde verkligen
komma bort lite, se lite annat!

Nu har jag sökt ett jobb som personligassistent, extra dock..men det är dygn,
så får jag jobba 4 dygn i månaden så kommer jag upp i mer timmar än jag
gör när jag jobbar på poolen. Så det hade ju varit bra.
Sedan har jag även sökt ett program till våren - utveckling utav eTjänster.
Men sedan såg jag ju en utbildning som börjar nästa höst - Webbredaktör..
och det låter helt sjukt nice! Så jag ska ta och söka den till våren med, +
att jag måste göra högskoleprovet!

Ja det var väl allt jag hade att förtella denna gång!

Kommentarer
Postat av: Frida W

Jag är så dålig på att kommentera, tänker hela tiden att jag gör det sen men det blir aldrig av. Jag ska hålla tummarna för att du får det jobbet, skulle ju vara toppen:) Hoppas allt är bra med dig/er. Saknar dig till tusen lillen. Kram

2011-10-26 @ 21:32:25
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0