Förkyld

Tänkte började detta inlägg med att tacka "http://lillelillemor.blogspot.com/"
för andra platsen på hans Lillemor-blogglista, hehe väldigt roligt:)

Annars då? Jodå man har gått och blivit förkyld, förjävligt är det!
Jag som nästan aldrig är sjuk, och det är verkligen inte läge med tanke
på att jag redan fått jobbat så lite som jag har. Men med 66 timmar jobbade
denna månad så kommer jag/vi nog överleva ändå. Vem vet..man kanske
har turen att vinna på Triss? You never know;)

Jag är ju även lika dålig på att blogga som vanligt, så jag har ju endel att
uppdatera om, fast ärligt talat så är det väl inte överdrivet mycket som har hänt.
Vi hade besök utav både Martins pappa,mormor och mamma + hennes Allan i fredags,
dock inte alla på samma gång! Mormorn var kvar över natten med.  Det var riktigt mysigt!
Vi gjorde kyklingpaj och så bjöds det på kladdkakemuffins och grädde till fika, väldigt mysig fredag:)

Annars som vanligt tar vi det rätt så lungt, funderar mycket på livet och vad
man ska göra med det osv. Men jag tror att allting kommer lösa sig så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0