Smoothie!!!

Äntligen! Igår anlände proteinet till Preem i Rockneby, och imorse fick
vi förtära denna underbara skapelse! MUMS!! Så jag har längtat!
Jo, jag fick ju även använda mig utav en tång för att kunna använda
den förut, eftersom knappen till den gick sönder, så jag tog och fixade
till det, på mitt egna lilla sätt;)
Som ni ser har jag även tagit tag i det här med att fixa ny desing på
bloggen, det var dags! Och jag ska verkligen försöka att förbättra mig
med bloggningen. Ska försöka hitta något vettigt att skriva om.

Annars då? Jovars..några promenader har det inte blivit än, men jag
ska verkligen börja med det snart..men som vanligt är det alltid svårt
att ta tag i något..det går bra när man väl har börjat..det är börjandet
som är svårt:P Men bara att jag har mina smoothies igen gör att jag
blir taggad..haha hur sjukt är inte det!

På jobbfronten har det varit dåligt denna veckan, har faktiskt inte fått
något jobb alls, förutom nu på söndag..då ska jag få jobba 7-14.
Så pengarna rullar inte precis in så att säga. Och någon A-kassa har
man ju inte heller. Men det går nog kanske ihop ändå, får så lov.

Martin och jag har lite funderingar och tankar..angående boende osv..
men det skriver jag om framöver något..inte aktuellt ännu.

Ikväll får vi se vad som händer, kanske blir lite vin och in till stan
för att kolla in Harrys där Martins bror spelar igen. Vi får se vi får se.
Men hade så gott alla tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att höra nåt ifrån dig : )

Hoppas att ni såsmåningom söker er uppöver landet: )

Skulle vara kul om det gick lite snabbare att komma ner, nu tar det ju hela dan för hälsa på : (

Ha're bra hälsa Martin. Kram!

2011-09-16 @ 18:26:31
Postat av: Malin

Men alltså, jag förstår inte vad skype-thingy är. Ska lista ut hur så ska vi väl ordna det;) Hur mår du? Kram

2011-09-16 @ 18:54:11
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0