Grattis Emma!!

Tog tag i mig själv idag och klev upp inte allt för sent och har nu
slängt in hög nr 2 i tvättmaskinen, duschat och frukost har jag också
hunnit med, det ni!:P Nu så nu tänkte jag sätta mig och skriva inköpslista,
för det är nämligen dags för handling igen. Ska försöka hitta grönsaks-
blandningen som jag brukar göra soppa på, verkar bara inte som att dom
har den här nere? Jätte konstigt, eller så har dom bytt utseende på den.

Glömde ju att förtella igår att vi håller oss ju faktiskt sysselsatta genom
att gå igenom de tre första säsongerna utav True blood! Martin har inte
sett dom, och jag säger inte nej till att gå igenom dem en gång till, nu när
avsnitt ifrån säsong 4 börjar komma så måste man ju friska upp minnet,
så man kommer ihåg vad dom som hände innan.
Sist men inte minst så JÄTTE GRATTIS till min underbara vän Emma som
idag fyller 25 år!! Tiden går fort! Hoppas du får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint kort på Emma! Grattis till henne! :)

2011-09-28 @ 12:18:42
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0