Lite gott och blandat

Hallå gott folk! Mina uppdateringar här är ju lika värdelösa som vanligt..tyvärr.
Men men, idag har jag iaf jobbat..sedan blev det hem och titta på en film,
efter det sov jag 1,5 timma (lovely!), och sedan mellan 18:30 och 19:30(ca) så
har jag videochattat med Frida på Skype! Åh så roligt det var, att få sen en vän
och surra av sig lite! Man saknar dom mer än man tror, tror jag.. det vardagliga,
bara surra över allt och ingenting, det är väldigt trevligt!:) Så nu ska vi börja med
detta ofta, det tycker vi om!:) Så skaffa Skype alla!;) Synd bara att man inte
hade bättre internet, men nu ska jag sluta klaga om det där internet, det blir ju inte
bättre för det!
(Frida och jag Midsommarhelgen 2010)

Annars då? Det här med LCHF blev ju inte så jätte långvarigt. Det är nog ett
bra sätt som verkar funka för många, men jag mår illa utav allt fett, och jag
vill gärna kunna ta mig en frukt om jag vill det. Och jag brukar ju leva på bär,
keso och smoothie, och jag tror inte det passar in i LCHF världen. Men jag tänker
lägga ner med light produkter iaf, inget mer sådant! Men nu har jag skickat efter
mitt underbara proteinpullver så snart kommer det mummsas smoothie i mängder
här hemma snart igen!:D Underbart! Och jag ska styra upp det här med promenader
och pilatesen till veckan! Det är ett löfte till mig själv det!
Hade gott nu folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0