Då var det dags igen..

Nu är påsken över för i år, och igår var jag och Martin och
skaffade oss träningskort på Malkars. Dags att ta tag i det
här, det har tagit allt för lång tid! Får se när man drar sig
dit första gången! Martin är ju helförkyld för tillfället..
Men hade varit bra att kommit igång iaf nästa vecka.
Peppad är jag iaf!:)
Mamma och pappa var ju här över påsk, och vi hade så
trevligt så! Ut och åt på lördagen, kollade på Across the Universe
på fredagen, blev en väldig hitt..Pappa var helt lyrisk, roligt!:)
Annars blev det lite shopping osv. Välkommen åter i Juli!
På onsdag kväll flyger jag upp till Sundsvall för att på
torsdag gå på Morfars begravning. Har inte varit på någon
sedan Farfar gick bort, och det är 18 år sedan nu.

För att blanda "tråkigt"(sorgligt) men nöjen så ska jag på
torsdag på dagen träffa Frida, ska bli sjukt roligt!! Och
sedan på kvällen så blir det träning med Andreas och
Erika kanske? Biteline planer med tacobuffe skulle det
blir med, det ska iaf bli väldigt roligt att träffa dom!
Har inte gjort det sedan i somras innan jag flyttade, så
det är ju på tiden! Lördagen har jag inte planer ännu,
men jag skulle ju väldigt gärna vilja träffa lilla Ollis med!
Men kvinnan är ju omöjlig att få tag på..som vanligt;P

Annars har jag inget särskilt att berätta för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Fredag menade jag ju såklart att jag ska träffa Frida, Andreas och Erika!

2012-04-12 @ 19:23:19
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0