H&M is the shit

Jag har gått och blivit shopping galning, men det är ju så underbart
när höstkläderna kommer in, och vinrött..det är ju bara för fint!
Här är några av de saker jag väntar på att få hem till veckan och
även lite senare i september.
Har drömt om att resa utomlands inatt..hade varit så nice att att kunna åka en vecka
eller två framöver i vinter eller så. Man får se vad som händer och sker!

Nu går jag och väntar på att få bli blond någon gång, Billigast och bäst hade ju varit
om min vän Lander kunde hjälpa mig..men vet inte riktigt hur länge det kommer
dröja tills vi kan ses. Och dyrt och jävligt är det ju hos frisörer..och jag är lite
skeptisk, litar inte riktigt på dem, litar mer på mina vänner jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0