Shop til you drop..

Nu var det såhär lång tid sedan jag bloggade igen, två veckor..
antingen betyder det att jag har något såkallad liv och inte tid
att blogga...eller så är det för att jag inte har något liv och inget
att berätta..jag tror det är en liten blandning;P

Vilket fall som helst, förra veckan hade jag minisemester fred-mån,
Sofia kom hit på torsdagkvällen, har varit jätte mysigt och trevligt
att haft henne här! Vi har varit på Öland två vändor, shoppat gärnet,
både på stan och Öland..pengarna har gått som smör i solsken, men
men..man får passa på att "unna sig". Det blev även grillning, fika ute,
äta sushi, äta ute och kolla på film och bara surra. Tack för att du kom
hit underbara vän, så hoppas jag att vi kan ses snart igen!:)
Sofia vill helst inte vara med på bild här, men det blir en smygare iaf;P
Denna helg har Martin sina vänner Pjucke och Henke här, så det blir
lungt för mig del, se på film..har solat lite idag, och nu lunchar jag
i mig en skål vattenmelon, det är göttans det!
Fick reda på igår också att jag denna gång inte får förlängt
på jobbet året ut..så vi får se hur det blir och går med allt.
Men förhoppningsvis kommer det bli någon plats ledig och
då sa chefen att den är min, så bara att hålla tummarna!
Så just nu är det September ut och sedan..ja får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0