1 vecka..

..har gått sedan vi tog med vårat nödvändigaste och flyttade
till den nya lägenheten i Lindsdal! Eftersom vattnet frös på
söndagen och vi hade ca 9 grader i gårshuset så kände vi
att det var nog! Nu har vi bott här en hel vecka och vi trivs
hur bra som helst!:) Idag har vi packat upp kartongern, satt
upp spegel, tavler och sådant i hallen och donat på! Det blir
så himla bra här hemma! Ser fram emot tills allting är klart!
Jag har även tagit på mig att måla tavlor, hur nu det ska gå?:P
Men det ska bli roligt, ha något att pyssla med! Skulle dock
behövt skaffat mig ett stafflie. Men sedan ska jag ju börja
sy kyddfodral och grejjer med, så jag kommer nog ha saker
att göra!:) Älskar att pyssla och dona, det är inte dumt det!

Imorgon anländer även våran Telia paket med bredband, tv
och bredbandstelefoni. Ska bli helt fantastiskt underbart
med ett bra internet!:) Jag märker ju redan att det är bra
mycket bättre bara via telefonen än det var i förra lyan.

Vad har jag mer att berätta? Jomen vi var ju och klippte oss
igår, så nu är det bra kort igen, och för första gången sedan
jag gick i femman(11 år gammal = snart 14 år sedan) har
jag min riktiga hårfärg! Men på grund utav att jag tycker den
är så fruktansvärt ful så försvinner den imorgon och blir
mörkbrun istället, men jag börjar vela lite kände jag ju precis,
vet inte riktigt om jag ska vara ljus eller mörk? Det är svårt
det här, MEN vilket fall som helst så tänker jag ta ett kort och
skicka till mormor innan det blir färgat, hon pratar ju alltid om
att jag borde ha min naturliga färg. Blir nog även att jag lägger
upp före och efter bild imorgon!

Bilder på lyan kommer att komma upp framöver också, om
sådär en kanske 1-2 veckor när vi fått hit allting och det börjar
bli helt iordning. Resten av kvällen idag blir det till att titta på
dom två sista avsnitten på True Blood säsong 4:)

Kommentarer
Postat av: pappa

Blir nog bra med allt det där, jasså en Rembrant!!!!

2012-02-12 @ 17:59:54
Postat av: mamma

Väntar med spänning på foton, både på frisyrer, tavlor & möbleringen :)

Kramar till er bägge.....snart kommer vi :P

2012-02-12 @ 22:23:44
Postat av: Lillemor

Haha Rembrant? Nja vi får se vad det blir tillslut av dom där tavlorna:)



Hehe nja, bilder på tavlorna lär nog dröja, måste ju måla dem först Mamma, och köpa saker för att kunna måla dem;P

Kram kram

2012-02-13 @ 08:58:39
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Frida

Men Lillen fan vad skönt att höra att du verkar trivas så bra med livet och allt omkring. Det är du värd!!! :D

2012-02-13 @ 13:17:45
URL: http://fridamariechatarina.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tack så mycket Frida!:) Jag hoppas att allt står härliga till med dig också!

2012-02-13 @ 15:49:28
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0