15 dagar kvar..

Nu börjar det hända grejer! Inflytt i nya lägenheten den 15 februari.
Igår var vi till Telia och fixade så bredband,telefoni och tv kommer att
finnas där, till och med samma dag som vi flyttar in, underbart!
Efter det var vi på Ikea och började kika på lite saker, iofs vet vi
ju vad vi ska ha, men började handlig lite smått, bland annat benen
till min bordskiva som jag hade i förra lägenheten, nu ska det blir
bord för symaskinen:) Här ska sys framöver tjoho!

Vad har jag annars att berätta då? Tror inte det är något specielt..
jobbar på som vanligt, sover och äter.. Och till helgen blir det till
att börja packa ihop allt, men sedan har vi ju helgen efter det på
oss med, men jag tror inte att det kommer ta så vidare lång tid
att packa. Jag längtar så mycket, kommer bli toppen i nya lyan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0