Vår i sikte!

Jag har svårt att bestämma mig hur jag ska ha den här
nedrans loggan på bloggen. Nu får den vara såhär till
jag kommer på något bättre! Men på tal om något helt
annat! Våren! Den börjar närma sig med stormsteg!
För bara några dagar sedan så var det ändå en hel del
snö kvar här, nu är allt så gott som borde, specielt i
stan! Här på baksidan ligger inte solen på hela tiden,
men det har smält undan bra här med! Helt sjukt
egentligen, snö i drygt bara 1,5 månad, det är man
inte precis van med ifrån Sundsvall! Det är bara att
tacka och ta emot, det är så välkommer med värme!:)
Vad händer annars då? Jovars vi börjar komma iordning riktigt bra här!
Har väl fått upp lite mer saker sedan vi flyttade allt som var kvar i lördags.
Sovrummet ska vi fixa till i helgen. Idag eller imorgon ska vi åka
och köpa sänggaveln på Ikea, även bäddmadrassen då. Sedan
fick vi äntligen veta idag att vi får jobba övertid igen, dock vet
vi inte hur länge vi får det, men vilket fall som helst så ska jag jobba
fyra timmar på lördag iaf. Sedan på kvällen då ska jag och Tanja
bort till Sara och glo på Melodifestivalen, man får ju hoppas på att
besvikelsen inte blir lika stor som den blev lördagen som var!

Nu väntar jag på att Ollis ska ringa ikväll så man får surra lite
med damen. Sedan kanske det blir en film eller något.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Vi mår bara bra tack. Hur mår du ? Kram

2012-02-29 @ 19:31:12
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0