Vilken dag!!

Jag är fortfarande helt i chock, vilken dag alltså! Martins pappa
har hjälpt oss att flytta dom sista sakerna ifrån gårdshuset, så
imorgon ska vi bara dit och städa, känns helt underbart! Sedan
blev det en sväng till Martins bror + familj, där dom säger att vi
kan få 2 st 90 sängar helt gratis, nästan oanvända..och eftersom
den runga sängen blivit så skitig och möglig (den ser förjävlig ut)
så tänkte vi att det är ju ingen dum igen! Så nu blir det till att
köpa sänggavel, Malms på Ikea och även bäddmadrass, kommer
bli hur bra som helst! Men här kommer det sjukaste av allt...
det som jag fortfarande inte har kunnat smälta..Martins pappa
(Bengt) tyckte vi skulle åka på Media Markt, och det är ju alltid
trevligt..och han har varit ute efter en ny tv ett tag..men när
vi väl kommer dit och går runt och kollar, så säger människan
att vi får välja en TV runt ca 4000 kr som vi FÅR!? Jag höll på
tappa hakan, viste inte vart jag skulle ta vägen! Så ja..nu har
vi en ny TV, Samsung plasma 43 tum. Man blir ju så sjukt
tacksam, man kan ju inte tro att det är sant! Så därav måste
man ju säga att man har en underbar familj, och att nu ha fått
en till underbar familj..det är stort. Ser fram emot när dessa
två familjer kan träffas:)
Så ikväll blir det mys och kolla på Melodifestivalen med älsklingen!

Kommentarer
Postat av: pappa

Va roligt, jag gläds med er, hä en bra kväll

2012-02-18 @ 19:13:46
Postat av: mamma

2012-02-18 @ 19:18:16
Postat av: mamma

Men det är väl helt underbart :)

Verkligen skoj att ni fått det såå bra, det är er väl unnt.

Nu måste vi planera in en helg som passar oss....alla!

Kram

2012-02-18 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0