Så..

Idag fick vi veta, Martin skickade sms när jag var på jobbet..
Lägenheten är VÅR!! Imorgon ska vi skriva på kontraktet och
får även reda på när vi kan flytta in osv, jag/vi har även lite
frågor angående om-målning av sovrum osv och även vad
det finns för möjligheter för bredband. Men underbar känsla,
vi ska få flytta härifrån till en vad vi hoppas är en kanon
lägenhet! Här har ni en skiss på den kommande lyan:)
Något mer man har att förtella då? Jovars hämtade mina
nya glasögon som jag fått genom jobbet idag. Niciga,
lite annorlunda mot för dom jag har haft innan, men det
blir fin fint det, även en bild på dessa ska ni få!

Kommentarer
Postat av: Marieke

GRATTIS!!!

2012-01-23 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0