Happy Lillemors day!

Så nu har man fyllt 25 år..25 hela år...känns sådär måste jag säga.
Men här kommer lite bilder över hur helgen har varit, börjar med:

Fredag - räkkryssning med föräldrar, svärföräldrar + särbos/sambos.
Maten var inte riktigt vad man hoppades på, och båtfärden gjorde
mig illamående. Men annars var det trevligt! Efter - musik och sång!
Lördag - Martin hade spelning på campingen, efteråt blev det lite
förtäring i föräldranas husbil som även stog parkerad på campingen.
Söndag - min födelsedag. Frukost på sängen, fina presenter från
älsklingen! Upphämtade av husbilen och ut till Öland för att kolla
på Lasse på kvällen. En fantastiskt konsert! Jag vill se den en gång
till, men vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det bara.
Om en vecka kommer min underbara vän Sofia att vara här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0